Witam na stronie Biblioteki Publicznej w Grabowcu.
Czekają tu na Was Drodzy Czytelnicy ciekawe nowości wydawnicze, czasopisma oraz konkursy i spotkania czytelnicze.

Można również skorzystać z darmowego Internetu, skanera oraz usługi drukowania, ksero i faksu.
Zapraszam do odwiedzenia.

INFORMACJA:

środa, 4 listopada 2009

Polecam


Wstrząsające przeżycia ku przestrodze dla innych kobiet. Media wielokrotnie informowały o związkach Polek z muzułmanami, które po wyjeździe do kraju męża były traktowane niczym kolejny mebel w mieszkaniu.
O tym, gdzie jest miejsce kobiet w społeczeństwach islamskich, tczewianka Izabela Chojnacka przekonała się na własnej skórze.

"Kosowo, fascynujące, niezależne, zbuntowane… Kiedy w Walentynki 2000 roku przekraczałam granicę, nie miałam pojęcia, że wkraczam w głąb kipiącego „kotła bałkańskiego”. Jeszcze ziemia miała kolor i zapach krwi… Trzy lata żyłam wśród ludzi, których celem życiowym było dążenie do uzyskania niepodległości, ale jednocześnie emigrowali masowo tam, gdzie czekało na nich „lepsze życie”. Tam na świat przyszła moja córka, tam przeżyłam swoją gehennę, tam słowo WOLNOŚĆ stało się dla mnie tylko słowem… "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz