Witam na stronie Biblioteki Publicznej w Grabowcu.
Czekają tu na Was Drodzy Czytelnicy ciekawe nowości wydawnicze, czasopisma oraz konkursy i spotkania czytelnicze.

Można również skorzystać z darmowego Internetu, skanera oraz usługi drukowania, ksero i faksu.
Zapraszam do odwiedzenia.

INFORMACJA:

czwartek, 4 lutego 2010

NAGRODZONE WIERSZE

BABUNIA KOCHANA
Babuniu, Babuniu kochana
Nie zawsze lubiana.
Ty tu sama siedzisz przy tym
Zimnym oknie i wypatrujesz na
Mnie od rana i masz w sercu ranę
Bo zostajesz co dzień sama.
(Sypuła Iga) kl. V

DLA BABCI I DZIADZIUSIA
W dniu tak słonecznym i wspaniałym,
życzę Ci Babciu sercem rozgrzanym,
dużo zdrowia i lat życia
oraz wiele sukcesów do zdobycia.
Kiedy Dzień Dziadka zawita
mój uśmiech na buzi Go powita,
bądź Dziadku zawsze zdrowy
i bądź zawsze jak młody.
(Polak Patrycja) kl. IV


DZIEŃ BABCI I DZIADKA
Kochan Babciu, kochany Dziadku,
Myślę właśnie o różowym kwiatku.
Myślę o prezencie,
Bo wiem, że wasze święto będzie.
Wiem to od małego,
Z kalendarza rodzinnego.
Dziś jest Wasze święto,
Wiem, że jesteście ze mną.
Przez tyle lat się mną opiekujecie,
I wszystko o mnie wiecie.
Tak na pewno lubimy Was,
Nie zawiedliście nigdy nas.
I Wy dobrze o tym wiecie,
Że kochamy Was najbardziej na tym świecie.
(Okrutna Ilona) kl. V


KOCHANEJ BABCI
Życzę Ci Babciu zdrowia dobrego,
Gdyż skarbu lepszego, nie znam od tego.
Miłość ma również wielki znaczenie,
Której doznasz, na pewno ode mnie.
Bądź zatem zdrowa i bardzo szczęśliwa,
A nasza miłość niech w sercach przebywa.
Kochać Cię będę i kochać nie przestanę,
Bo wiem, że od Babci to samo dostanę.
(Wróbel Zuzanna) kl. V

DLA BABCI
Moja babcia piecze ciasto,
Takie pyszne że ojej!
Smaży smaczne konfitury,
I najsłodszy robi krem!

Kiedy zrobię jakąś psotę,
Gdy rodzice skrzyczą mnie,
Moja Babcia mi wybaczy,
I przytuli mocno mnie!
Potem weźmie na kolana,
I opowie bajek sto.
Moja Babcie jest wspaniała
I dlatego kocham Ją!
(Zaborowska Anna) kl. V

DLA DZIADKA
To nie prawda,
Że zimą dla Dziadka
Nigdzie nie ma ładnego kwiatka!
Są.
A nie widać ich tylko dlatego,
Że bawią się w chowanego,
Albo zmęczone śpią!
Jeśli tylko Dziadek pozwoli
Wnuczki rozbudzą żarna fasoli
Lub w doniczkę dosieją rzeżuchy
Co chcesz dziadku? Tylko powiedz wnuczkom!
Lubisz hiacynty?
Chuchamy, dmuchamy, podlewamy…
I słuchamy uroczyście o czym dzwonią srebrzyście!
(Zaborowska Anna) kl. V

DZIEŃ BABCI
Ty Babuniu dobrze wiesz
Czego wnuczka życzy Ci
Zdrowia, skarbów jakich chcesz
Szczęścia i słodyczy.
Niechaj Babcia ma kochana
Żyje długo i przyjemnie
Niech jej słońce świeci z rana
I niech ma pociechę ze mnie.
Ile gwiazd w wieczornym mroku
Ponad naszym krajem lśni
Tyle przynieś drogiej Babci
Jasnych i szczęśliwych dni.
(Łygan Karolina) kl. V


DZIEŃ DZIADKA
Ty Dziadku,
Dla gromadki wnuków kochających
Jesteś podporą, przykładem i siłą.
Życzymy Ci dzisiaj
Aby szczęścia słońce
Zawsze dla Ciebie świeciło!

Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki,
Lub gdy opowiadasz mi bajeczki.
Lubię gdy na kolanach mnie sadzasz
Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,
Po prostu kocham Cię ogromnie!
(Łygan Karolina) kl. V


Bez tytułu
Z okazji Dnia Babci i Dziadka
Wesoła jest nasza gromadka.
Prezenty mamy gotowe
I wygłosimy przemowę.
(Miłek Daniel) kl. VI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz