Witam na stronie Biblioteki Publicznej w Grabowcu.
Czekają tu na Was Drodzy Czytelnicy ciekawe nowości wydawnicze, czasopisma oraz konkursy i spotkania czytelnicze.

Można również skorzystać z darmowego Internetu, skanera oraz usługi drukowania, ksero i faksu.
Zapraszam do odwiedzenia.

INFORMACJA:

poniedziałek, 28 lutego 2011

Nagrody rozdane

Z przyjemnością informuję, że w konkursie na wierszyk 
Maja Babcia, mój Dziadek 
nagrodzono następujące osoby:

Ilonę Okrutną,
Annę Zaborowską,
Igę Sypułę,
Annę Lis.

Gratuluję.

Nagrodzone wiersze



Babcia lubi wcześnie wstać,
Czasem nawet dychę dać.
I do sklepu iść o świcie,
Ona kocha takie życie.

Babcia moja jest na czasie,
Umie śpiewać, biega czasem!
A wieczorem czyta książki,
Piecze bardzo pyszne pączki.
autor: Ilona Okrutna

O babci:
Moja babunia taka milunia,
Nuciła mi piosenki do spania,
Gdy byłam jeszcze bardzo mała!
Teraz jestem już troszkę większa,
I o ile mądrzejsza!
Lecz nadal o tym wiem:
Moja Babciu!
Kocham Cię!
autor: Anna Zaborowska

O dziadku:
Mój dziadziuś chodził że mną na łąkę
I zrywał mi zawsze piękną stokrotkę.!
Właśnie  wtedy uśmiechałam się,
I mówiłam ,, Kocham Cię'':)
autor: Anna Zaborowska


Nasza babcia jest jak wróżka
Niczym piękna duszka
Na dobranoc bajki czyta
I całuje wszystkie dzieci.
autor: Iga Sypuła

Babciu Kocham Cię
 Kiedy byłam bardzo mała
Księżniczką mnie nazwałaś
Ty mi Babciu sukieneczki wyszywałaś
I kokardki na włosach wiązałaś

Tak wiele mnie nauczyłaś
W dzieciństwie tyle czasu poświęciłaś
Zabierałaś na spacery
Uczyłaś jakie są dobre maniery.

Piękne bajki układałaś i chętnie opowiadałaś,
Kołysanką usypiałaś i buziaka na dobranoc dałaś
Nadal miło mi Cię widzieć szczęśliwą i wesołą
Jak tryskasz humorem i zarażasz nim wnuków wkoło.

Nadszedł taki dzień wspaniały,
Którym za to wszystko
Chciałabym Ci podziękować
Babciu Kocham Cię!!!
autor: Anna Lis